پاورپوینت مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 282 کیلو بایت
تعداد صفحات 100
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

*این پاورپوینت در مورد مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها در 100 اسلاید زیبا شامل تعریف و مقدمه،مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها،مدیریت عملکرد،اصول سیستم مدیریت عملكرد،تعریف مدیریت ،عملكرد چیست،عوامل موثر بر عملکرد،مدیریت و رهبری،تمركز بر مدیریت عملکرد،اندازه گیری عملكرد و چرخه مدیریت،ارزیابی عملکرد،ویژگی های سیستم مدیریت عملكرد،مشكلات اندازه گیری عملكرد،برنامه های ارزیابی عملكرد ….می باشد.
*ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است ، وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدن مکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهای اقتصادی و تولیداست .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا انجا درست قلمداد میکند. که برای فرد یا افرادی بیشترین خوشی و اسایش را به بوجود اورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عمل نتایج ان است نه شیوه انجام ان عمل.

*مدیریت فرایند به کارگیری مؤثرو کارآمد منابع مادی وانسانی در برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع وامکانات هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.
واقعا باید گفت ؛که در ابتدا انسانها درباره مدیریت چقدر میدانند؟دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم است یا هنر؟ بخشی از مدیریت را میتوان از طریق مدریت آموزش فرا گرفت و بخشی دیگررا ضمن کار باید آموخت در واقع بخشی را که با آموزش فرا گرفته می شود علم مدیریت است . و بخشی را که موجب به کار بستن اندوختها در شرایط گوناگون می شود هنر مدیریت می نامند. «به عبارتی دیگر سخن علم دانستن است و هنر توانستن .»

*عملكرد به عنوان یک مفهوم چالشی و پیچیده

*ذی نفعان متفاوت (مصرف كنندگان، ارائه دهندگان، دولت و … ) با علایق و اولویت های متفاوت
*به سختی اندازه گیری می شود.
*قبل از دهه 1980 اندازه گیری عملكرد بندرت صورت می گرفت.
*با افزایش فشار از جانب افكار عمومی برای پاسخگویی، به اندازه گیری عملكرد توجه بیشتری شد.
*اطلاعات سخت(hard information)در مورد شاخص های عملكردی
*اطلاعاتنرم(soft information)(داده های كیفی مثل دیدگاه كارمندان)
*یک ارزیابی عملكرد فقط با یک معیار اندازه گیری نیازهای تمامی استفاده كنندگان نهایی را برآورده نمی كند
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دیدگاه‌تان را بنویسید:

فروش گلس به قیمت مناسب با ارسال رایگان